torsdag 8. april 2010

Torsdag 1



Just nu är det mycket på jobbet och vi har flugit och farit lite överallt, lämnat barn bl a.
Under påsk åkte vi till mina föräldrar i Dalsland och myste och sedan till Skövde för att prova på deras nya vattenland och relaxavdelning.
Och dit åker vi igen garanterat!
Jag somnade på hamamstenen och om vi någon gång kommer att äga ett kjempebadrum så skall en sådan finnas där, skönaste jag varit med om.
Hade dock velat ha någon som gjorde en riktig hamamgenomgång på mig, ni som varit i Turkiet eller på en sådan avdelning vet vad jag pratar om!
Idag är det grått och kyligt i byn men det lider ju mot vår så jag klagar inte!
Snart är det återigen vinter och tiden går så otroligt fort så det är bäst att passa på och njuta. :)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar