torsdag 8. april 2010

Kalle


Nu är det lunchtime!
För min del med 8 tim i sträck så innebär det tea och knäckebröd med kalles på.
Ingen varm mat här inte, det finns ingen mikro, men väl en brödrost - rostat äter man till frukost tycker jag och inte till lunch/middag.
Jag som redan är liten i maten krymper alltmer..
Så det kommer att inhandlas en mikro senare för det fashionabla priset av 399 NOK!
Den får duga, skall endast användas till att värma upp mina matlådor ändå.
Knorras det får det väl dras från min lön, tänker inte svälta ihjäl.

Men jag gillar knäcke m kaviar och tea så det är väl inga problem egentligen..lite jobbigt att äta ett paket var dag dock..
Sen är det min spelmat från när jag och Pilla var små så mina härliga känslor försvinner liksom..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar