mandag 29. mars 2010

Äntligen måndag!

Igår læmnade vi barnen i Sverige och idag børjar påskveckan hær hemma.
Før min egen del så innebær det 2 hela och en lite mindre arbetsdag och sen ledig i två dagar før att sedan jobba lørdagen som vanligt.
Står och funderar på vilka spænnande sms jag kan sænda ut till "vip"kunderna så hær innan påsk...
Inte alla som åker ivæg till hytta så hær i påsk..vissa måste ju vara hemma och arbeta..

Måndag innebær bodybalance och trots att det ær træning och att jag kommer att få ont så ser jag fram emot det! :)
Bara varit dær en gång men jag gick dærifrån sprudlande glad och med en ny energi och sådant upplever jag inte med træning annars.
Pilatesen på tisdagarna ær jag døtrøtt efter konstigt nog.
Men trænaren kør hårt, har føtt två barn och tro mig..det syns inte!

B kør nog armar idag tror jag, han fokuserar på att køra en kroppsdel i taget var dag istællet før mig som kør hela kroppen och trots att jag førsøker att få med honom på lite skøn kroppstænjning så går det icke!
Nåvæl, det kommer nog!

Nu skall hær spisas frukost och ta hand om lite varuplacering så att kunderna blir alldeles till sig av køplust!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar